The day

Jag åkte bil med Cornelia till skolan. Efter skolan så skulle jag på träning men den blev inställd pga kylan. Vilket var ganska skönt, slippa åka ändå till Åbygeby o träna när det är flera minusgrader ute. 
Istället så red jag Lady en sväng på banan. Ganska kort men intersift pass fick det bli eftersom jag höll på o frysa ihjäl ;) 
Gjorde mycket tempoväxlingar, från skritt till halt, från trav till halt, från galopp till skritt osv..osv...
Lady var koncentrerad på mej mestandels hela tiden. Jag trodde att hon skulle vara överpigg idag eftersom hon vilade igår, men nej, hon skötte sej finfint :D 
 
Sen har jag int gjort så mycket mer idag, förutom pluggat då........varför ska skolan finnas? :( 
 
Nu ska jag plugga lite till, inge mer uppdatering idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback