Im back

Nu tänkte jag ta tag i bloggen å börja blogga. Vi får se hur länge det håller, eftersom att jag har ganska så mycket prov/inlämninger i skolan nu före betygsättningen. Får helt enkelt blogga när jag känner att jag har tid. 
 
I mitt liv just nu händer det inte så mycket skoj. Lady är till salu, och har varit det ett tag. Jag orkar inte ha en egen häst nåmer, det tar upp så mycket tid, känns som att jag knappt hinner med skolan. Det är dock inte det lättaste att sälja en häst på vintern. 
I lördags bokade vi en utlandsresa med mina tremänningar till Kroatien. Sammanlagt blir vi 9 personer, vi har hyrt ett hus som vi ska bo i från 
Jag själv är inte så sugen på att åka utomlands för att jag inte alls gillar att flyga, men det blir kul när vi väl är där tror jag :) Har hört från dem som varit där att naturen är väldigt fin.
Några bilder jag hittade på google

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback