My amazing horse

Tisdagar är nog den dagen som är jobbigast i skolan fast att vi slutar tidigt. Har lektioner med typ bara 10 minuter emellan och bara 30 minuter lunch. Jobbigt...
Farmor hämtade mej i skolan o skjutsade hem mej.
 
Red lite på den nyplogade banan!
Lady var helt amazing idag. Visst, hon blev lite tjurig i galoppen så hon sparka lite smått men för övrigt gick det bra. Jag körde mycket länga och korta skritten/traven/galoppen, hon har så korta steg i bak så jag har fått tips av min dressyrtränare om den övningen. Hon travade väldigt bra både framåt och bakåt :D
Tror jag är mest nöjd över traven fast hennes korta galopp var oxå väldigt bra :)
 
Nu ska jag kolla på Scener ur ett tonårsliv del 2. En ny design kommer upp så småningom ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback